Friday, March 18, 2011

NAMPAK TAK ??

Wow. This is my 1st time get the scary picture. haha. Nak kata scary bole thnlah. Act baru skarang aku nk tgok pict ni sbb skg jam mnunjukkan pukul 10:22 a.m, lau aku tgok pukul 10:22 p.m rasa rasanya mmgla aku xkn tgok sbb aku ni bukan lah berani cm korg tue =p. Pic lama gilaa time aku form4 masa tue 2007, xsangka la plak time gelak gelak ketawa bersama mereka and time2 nga snap2 pic dpt laks pic cmni, act bukan aku y perasaan, mem aku y perasaan. korg nmpak y aku circle kn 2? lau nk nmpak lagi jelas ko upload la pic aku ni then zoomkn, barulah korg nmpak "bnde" tue. seramm gak, Org-org dlm pic ni ko takyah tahulah sape. Dirahsiakan. :P So kesimpulan nye. dlm al-quran ada menyatakan ADA makhluk lain y hidup selain kita, so nk xnk kene percayalah wujud mnde2 cmni, bukan nk taksub sekadar percaya.

About Me

My photo
Kota Tinggi, Malaysia
Nothing Interesting about me. this blog sometime half from my life.

Followers